♬ALyna's Diaries♬: SAYANG

Entry Me Love Family Friends Post


  • Hi... Welcome to my blog. Bla..bla...bla... My name ALYNA !



owner

Contact Me

History

Credits
07:12 | 0 Cloud(s)
SAYANG



SAYANG~~
setiap hari aku menunggu kehadiranmu
setiap hari aku menunggu kedatanganmu
setiap hari aku memanjat doa kepadaNya 
agar dapat brtemu denganmu

SAYANG~~
setiap hari aku sabar
setiap hari aku redha
aku pasti dirimu akan merinduiku
aku pasti kamu jua begitu

SAYANG~~
aku inginkan dirimu
datang dan temui diriku
kan ku kata pada mu 
AKU SANGAT MENCINTAI DIRIMU

SAYANG~~
andai kamu tahu yang aku menunggumu distiap mimpi-mimpiku
andai kamu tahu aku sangat mengharapkan kehadiramu disisiku

SAYANG~~
aku sedar yang aku harus bersabar
aku sedar aku harus menunggu

SAYANG~~
setiap malam aku menangis
menanti kehadiranmu
kerana aku terlalu merinduimu
ingin meluahkan segala  perasaan yang tersurat dan tersirat

SAYANG~~
andai kamu tahu betapa aku mengharapkan kehadiranmu disetiap malamku
andai kamu tahu betapa aku mengharapkan seseorang untuk sentiasa menjadi teman disetiap tidurku

SAYANG~~
aku sentiasa menunggumu
aku sentiasa bersabar dengan setiap dugan yang diberikan olehNya

SAYANG~~
sesungguhnya aku tahu sabar itu separuh dari iman
dengan kekuatan yang diberikan,aku tetap sabar menantimu

SAYANG~~
aku tahu bahawa DIA yang menetapkan jodoh buat kita
hanya DIA yang mengetahui segalanya

SAYANG~~
sedikit masa lagi,aku sedar
CINTA itu akan mnjadi milik kita
jodoh kita adalah untuk selamanya
hanya kau yang ku cinta
hanya kau yang ku rindu
kerana DIA yang menetapkan perasaan itu untuk ku
kerana DIA yang mengizinkan aku untuk mencintaimu

SAYANG~~
dimana saja kau berada 
dengarlah bisikan hatiku
mohonlah padaNya sayang 
agar kita akan bersatu menjalin satu ikatan yang sah
dan bahagia bersama-sama

0 Comments:


Post a Comment