♬ALyna's Diaries♬: Cinta belum terucap

Entry Me Love Family Friends Post


  • Hi... Welcome to my blog. Bla..bla...bla... My name ALYNA !



owner

Contact Me

History

Credits
12:03 | 0 Cloud(s)
Cinta belum terucap



Di sudut paling dalam hatiku
Ada cinta belum untuk mu
Ada kasih sayang teringin ku belai
Ada asmara teringin di sentuh

Cinta dari aku seorang gadis
Istimewa buatmu wahai pujaan hati ku
Dari kalbuku muat kalbumu
Aku sedang memendam rindu
mahukah kau tahu sayangku
waktu-waktu yang ku lalui
aku berrteman bayang-bayang wajahmu
syahdu di kamar jaga dan lenaku

aku sedang memendam rindu
mahukah kau tahu sayangku
dalam syahdu aku pilu
kerana hanya aku mencintaimu
tapi dirimu bukan di hadapanku

aku terlalu ingin bertemumu
berbicara bersaksi mata dan hatimu
semakin ku cari saat itu
aku terasa kau semakin berlalu
apakah aku hanya layak merinduimu
namun tidak layak bertemu mu

jauh di lubuk

kamar hatiku
kau telah ku jadikan kekasih 

sehidup semati dalam ilusiku
sayang !!!
aku sangat cinta padamu


ku harapkan dengan penantian


yang tidak sis-sia
kau akan jadi milik ku
untuk selama-lamanya...

0 Comments:


Post a Comment